Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

U hoeft zich niet aan - of af te melden u kan onmiddellijk starten met uw aankopen.

Een enkele klik op de voorgeselecteerde kledingstukken/categorieën maakt het mogelijk om snel te vinden wat u zoekt.

Kan ik andere kledingstukken van Bogner bestellen die niet op de webshop te vinden zijn?

U kan via het contactformulier uw wensen/vragen doorsturen. Wij zullen steeds trachten u zo spoedig mogelijk te helpen.

Indien u een vraag heeft over een bepaald kledingstuk, gelieve er een referentienummer/naam, kleur en maat bij te vermelden aub.

Ik heb een verkeerde maat besteld. Kan ik deze terugsturen/omruilen?

U kan een kledingstuk steeds terugsturen, in perfecte staat en binnen de 14 werkdagen, en dit op eigen kosten. Het kledingstuk kan dan vervangen worden door de juiste maat (of kleur...) of wanneer deze niet meer beschikbaar is,door een ander door u gekozen kledingstuk.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

Ja, u kan uw bestelling bij ons ophalen in de winkel.

Na bevestiging van uw bestelling en ontvangst van uw betaling, krijgt u een bevestigingsmail van ons. Daarmee kan u de gekozen goederen bij ons komen ophalen.

Dit kan enkel op volgend adres: Bogner, Oudaan 28, 2000 Antwerpen.

Betalen

Is het veilig om online te betalen?

De afhandeling van uw bestelling gebeurd in een uiterst beveiligde omgeving, zodat de veiligheid van de transactie gegarandeerd is.

De betalingen gebeuren via Ogone, een bedrijf dat gespecialiseerd is in het afhandelen van online betalingen.

Heeft u problemen met het afrekenen
Sommige netwerken, voornamelijk in bedrijven, zijn zo streng beveiligd, dat de firewall online transacties via Ogone niet toestaat en dat het betalingsproces afgebroken wordt.

Volgende oplossingen zijn mogelijk :
- U kan uw firewall tijdelijk minder streng instellen en online uw betaling uitvoeren;
- U kan via bankoverschrijving betalen;
Van zodra uw betaling bevestigd is, wordt het pakket verstuurd.

Meer informatie over veilig online betalen kan u via deze link lezen:

Hoe kan ik mijn bestelde artikelen betalen?

Wij bieden U verschillende betalingsmogelijkheden aan. U kan gebruik maken van Bancontact, bankoverschrijving, Visa of Mastercard.

De betalingen gebeuren via Ogone, een bedrijf dat gespecialiseerd is in het afhandelen van online betalingen. Alle gevoelige informatie wordt gecodeerd volgens de SSL 128 bits standaard, een versleuteling van bankkwaliteit. De betalingen gebeuren dus in een super beveiligde omgeving, zodat de veiligheid van de transactie gegarandeerd is.

Op het moment dat u uw betaling wenst te bevestigen, wordt u afgeleid naar een beveiligde betalingswebsite, dit enkel om uw veiligheid en privacy te waarborgen.

Let wel op dat een betaling via bankoverschrijving de leveringstermijn verlengt. Wij versturen uw pakket enkel indien het geld op onze rekening staat. Voor een snelle levering adviseren wij u dan ook de andere betalingsmogelijkheden te gebruiken.

Hoe krijg ik een factuur?

Indien u een factuur wenst, kan u dit noteren bij het voorziene vak opmerkingen. U vindt dit vak terug bij het invullen van uw adresgegevens. Vergeet niet uw BTW nummer en eventuele andere opmerkingen te noteren aub.

Levering

Hoe wordt er geleverd?

Het opsturen van uw bestelling gebeurt met een gespecialiseerde transportfirma. Onze partners zorgen ervoor dat uw pakket veilig en wel bij u bezorgd wordt.

Mocht er zich toch een probleem voordoen, gelieve dan zo spoedig mogelijk met ons contact op te nemen via het contactformulier.

Wat is de leveringstermijn?

Op het moment dat de bestelling en betaling  bevestigd zijn, vertrekt uw zending. U ontvangt dan een bericht van ons.

Voor verzendingen binnen de Benelux geldt een leveringstermijn van max. 4 werkdagen. 

Voor leveringen naar Duitsland en andere landen mag u ongeveer 7 werkdagen rekenen.

Dit betreft verzendingen van artikels die bij ons uit voorraad leverbaar zijn.